BeadsGlamz got a new watermark!!

Salam Olls!!

Lama betul tak update blog ni... haish... sorry buat semua yang ternanti2 hasil terbaru saya.. saya akan cuba cari masa untuk upload gambar2 yang dah berkulat nih.. hihi..

Hmm.. juz nak share my new watermark untuk gambar2 manik saya..


Tadaaaaaaa!!

Idok le canggih mane.. tapi simpler is better!!

Lepas ni gambar2 saya akan dicopkan ngan watermark nih.. :)


Ramai yg bertanya.. nape dah lama tak udate blog? Alasan stended ~Busy~ hihihi... betul2 busy ke buat2 busy ke tak tau lah.. hahaha

Sebnanya masa saya banyak dicuri oleh mereka ini!! :)

Baby Sofea.. yang agak meragam sejak kebelakangan nih.. asyik demam on and off dalam seminggu ni.. si kecil yg sentiasa mahukan attention mamanya..

*beading pada baju done by mama, of koz!!* hihihi


Little Danial, si abang yang makin nakal, tapi boleh diharap nak tengok2kan baby.. tapi time datang mode Ben10 dia, langsung tokleh harap!! HAHAHA


0 comments:

Post a Comment